jueves, 5 de febrero de 2009

CONVOCATORIA DE CURSA!!!


Bon dia nois!!!
Aquest diumenge 8 de Febrer es celebra la mitja marató de Barcelona i és un bon moment per compartir una nova experiencia i coneixer una mica més els membres d'aquest club.
La idea es quedar una mica mes d'hora per fer un bon escalfament.
La sortida és a les 9h. al Pg.Picasso.
Si algu te intenció d'anar podeu deixar aqui la vostra opinió per quedar.
Us deixo també una proposta per fer l'escalfament.
Un salut a tots!!!
Calentamiento:
Calentar previamente. Trote 10'+ Movilidad Articular+ 5' carrera R2+Estiramientos+ Ejercicios de carrera + 3X150 progresiones a ritmo de prueba

5 comentarios:

  1. jo volia anar pero em falta entreno i encara no estic per baixar d'1h20' (Dani Avilés)

    ResponderEliminar
  2. Anima´t Dani!!!
    Baixar 1h20'!!!! Que dius!!!! Amb l'Alex vem dir de sortir a 4min/km i a veure que passa per fer 1h25' +/-
    (Jo no se que es baixar de 1h22'...)
    Nacho

    ResponderEliminar
  3. Jo tinc una marca mes discreta que tots vosaltres,però hi vaig,ja sigui per fer pinya o dir unes cuantes parides.je,je.Soc en Josep proxim.posare foto.salut.

    ResponderEliminar
  4. Baixar de 1h20´???
    Que cony!!! Sub 1h i ens forrem!! jejejejee
    Podem quedar a l´arc del trionf a les 8.30h
    Torre de la dreta baixant ok??

    ResponderEliminar
  5. Ok!!! Ens veiem diumenge!!!
    8.30h Arc Triomf
    Nacho

    ResponderEliminar